loading...

رز موزیک

وقتی دلم عاشق میشه میترسم از حس جنون وقتی میگم عاشق شدم میرم دیگه تا پای جون وقتی دلم عاشق میشه خیلی چشام گریه میخواد میخواد ثابت کنه دوست داره خیلی زیاد با یه احساس عجیبی میخوام آرومت کنم عشق هم

امید بازدید : 175 یکشنبه 22 دی 1398 نظرات (0)

وقتی دلم عاشق میشه میترسم از حس جنون

وقتی میگم عاشق شدم میرم دیگه تا پای جون

وقتی دلم عاشق میشه خیلی چشام گریه میخواد

میخواد ثابت کنه دوست داره خیلی زیاد

با یه احساس عجیبی میخوام آرومت کنم

عشق همینه نمیشه ساده فراموشت کنم

//متن کامل آهنگ بزودی//

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 432
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 153
  • باردید دیروز : 105
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 153
  • بازدید ماه : 5,089
  • بازدید سال : 16,050
  • بازدید کلی : 41,521
  • آخرین نظرات
  • دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک) - 1400/12/20
    با سلام و احترام خدمت ...