loading...

رز موزیک

متن آهنگ تو دنیامی محمد نجم تو تو دنیامی دلیل خنده هامی من رو تو حساسم عزیزم عشق خاصم تو تو دنیامی هر لحظه جلو چشمامی پس تا همراهتم بیا بگو که باهاتم کاری میکنم حرف تو باشه آخه دل من از خداشه

امید بازدید : 196 شنبه 11 دی 1400 نظرات (0)

متن آهنگ تو دنیامی محمد نجم

تو تو دنیامی دلیل خنده هامی

من رو تو حساسم عزیزم عشق خاصم

تو تو دنیامی هر لحظه جلو چشمامی

پس تا همراهتم بیا بگو که باهاتم

کاری میکنم حرف تو باشه

آخه دل من از خداشه

آره آره آره از خداشه

که عشق تو همراه شه

آخه دل من از خداشه

آره آره آره از خداشه

که عشق تو همراه شه

+++++++

قسم راست من توی توی

اشم تو هر دم ورد زبونم

نرو عشقم نرو عشقم

نرو بی تو دلم میگیره

بیا با ما به از این باش

که قلب من پیش تو گیره

تو توو دنیامی دلیل خنده هامی

من رو تو حساسم عزیزم عشق خاصم

تو توو دنیامی هر لحظه جلو چشمامی

پس تا همراهتم بیا بگو که باهاتم

کاری میکنم حرف تو باشه

آخه دل من از خداشه

آره آره آره از خداشه

که عشق تو همراه شه

آخه دل من از خداشه

آره آره آره از خداشه

که عشق تو  همراه شه

کاری میکنم حرف تو باشه

آخه دل من از خداشه

آره آره آره از خداشه

که عشق تو همراه شه

آخه دل من از خداشه

آره آره آره از خداشه

که عشق تو همراه شه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 432
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 123
  • باردید دیروز : 105
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 5,059
  • بازدید سال : 16,020
  • بازدید کلی : 41,491
  • آخرین نظرات
  • دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک) - 1400/12/20
    با سلام و احترام خدمت ...