loading...

رز موزیک

دانلود آهنگ دیدی زدی زیرش دیدی گفتم قلبی نداری Download New Music Nivad – Didi Zadi Ziresh Didi Goftam دانلود آهنگ دیدی زدی زیرش دیدی گفتم قلبی نداری دانلود آهنگ دیدی زدی زیرش دیدی گفتم قلب

امید بازدید : 20 شنبه 01 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دانلود آهنگ دیدی زدی زیرش دیدی گفتم قلبی نداری

Download New Music Nivad – Didi Zadi Ziresh Didi Goftam

دانلود آهنگ دیدی زدی زیرش دیدی گفتم قلبی نداری


دانلود آهنگ دیدی زدی زیرش دیدی گفتم قلبی نداری
(دانلود این موزیک زیبا با دو کیفیت 320 و 128 بهمراه متن و پخش آنلاین ترانه)

متن آهنگ

دیدی زدی زیرش دیدی گفتم قلبی نداری
تو که میدونستى میرى چرا منو بازى میدادى

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 432
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 169
  • باردید دیروز : 105
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 169
  • بازدید ماه : 5,105
  • بازدید سال : 16,066
  • بازدید کلی : 41,537
  • آخرین نظرات
  • دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک) - 1400/12/20
    با سلام و احترام خدمت ...