loading...

رز موزیک

متن آهنگ بی خبر از پیمان بیاتبی خبر از حال منی عشق بد اقبال منیگم شده آرامش من گریه کنم یا نکنمای غم آدم کش من زندگی ناخوش منمن چه کنم بی تو اگر با دل خود تا نکنماز خودت بی خبری ای دل دیووانه منمستی م

امید بازدید : 46 سه شنبه 01 بهمن 1398 نظرات (0)

متن آهنگ بی خبر از پیمان بیات
بی خبر از حال منی عشق بد اقبال منی
گم شده آرامش من گریه کنم یا نکنم
ای غم آدم کش من زندگی ناخوش من
من چه کنم بی تو اگر با دل خود تا نکنم
از خودت بی خبری ای دل دیووانه من
مستی می نزده ساکت می خانه من
آه چه سنگین شده این بغض تو بر شانه من
ای دل دیووانه من کجای کاری
ای لیلی لالایی من ای باعث تنهایی من
ای دلیل تلخ بی صدایی من
از خودت بی خبری ای دل دیووانه من
مستی می نزده ساکت می خانه من
آه چه سنگین شده این بغض تو بر شانه من
ای دل دیووانه من کجای کاری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 432
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 293
  • باردید دیروز : 105
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 293
  • بازدید ماه : 5,229
  • بازدید سال : 16,190
  • بازدید کلی : 41,661
  • آخرین نظرات
  • دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک) - 1400/12/20
    با سلام و احترام خدمت ...