loading...

رز موزیک

متن آهنگ عشق منی از صادق رادتو نگات یه حس خوبه عاشقونستتو چشات برای قلبم یه نشونستدل من دیوونه ی این دیوونه بازیعشق من تو داری دنیامو میسازیعشق منی تو خود بهشت منیرویای منی به رویاهام دست نزنیفرشته ی

امید بازدید : 59 چهارشنبه 30 بهمن 1398 نظرات (0)

متن آهنگ عشق منی از صادق راد
تو نگات یه حس خوبه عاشقونست
تو چشات برای قلبم یه نشونست
دل من دیوونه ی این دیوونه بازی
عشق من تو داری دنیامو میسازی
عشق منی تو خود بهشت منی
رویای منی به رویاهام دست نزنی
فرشته ی من دیوونه ی دوست داشتنی
رویای منی به رویاهام دست نزنی
تو هرچی میخوای بذاری اسمشو بذار
من بهش میگم عشق توو قلبمه همین یه بار
مثل من عاشقی میفهمی حال منو
اومدی آروم کنی بازم این دل خسته رو
عشق منی تو خود بهشت منی
رویای منی به رویاهام دست نزنی
فرشته ی من دیوونه ی دوست داشتنی
رویای منی به رویاهام دست نزنی

برچسب ها موزیک ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 432
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 105
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 141
  • بازدید ماه : 5,077
  • بازدید سال : 16,038
  • بازدید کلی : 41,509
  • آخرین نظرات
  • دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک) - 1400/12/20
    با سلام و احترام خدمت ...