loading...

رز موزیک

متن آهنگ بی تو هوام از پویا رسولیبی تو هوام چقده بد شده از این به بعد سخته براممگه نمی بینی دلت که دلتنگه برامبگو چرا چشات خیسه خیسه این روزا برامچقده بد شدی میخوام خودت بگی چرا باهام سرد شدینگو نگو گ

امید بازدید : 44 سه شنبه 06 آبان 1399 نظرات (0)

متن آهنگ بی تو هوام از پویا رسولی
بی تو هوام چقده بد شده از این به بعد سخته برام
مگه نمی بینی دلت که دلتنگه برام
بگو چرا چشات خیسه خیسه این روزا برام
چقده بد شدی میخوام خودت بگی چرا باهام سرد شدی
نگو نگو گفتی بهم یه وقت دیدی ترد شدی
دیوونگی نکن چرا باهام بد شدی
متن آهنگ بی تو هوام از پویا رسولی
بی تو هوام چقده بد شده از این به بعد سخته برام
مگه نمی بینی دلت که دلتنگه برام
بگو چرا چشات خیسه خیسه این روزا برام
چقده بد شدی میخوام خودت بگی چرا باهام سرد شدی
نگو نگو گفتی بهم یه وقت دیدی ترد شدی
دیوونگی نکن چرا باهام بد شدی
ای دل چه طور دلبری کردی که این دیوونه رفت باز
ای وای ببین زیر بارون دارم بی تو قدم میزنم باز
حرفام مثل خاطراتیه که از تو وجود من مرده
ای داد ببین عشق بچگیمو از تو زندگیم کی برده
از وقتی تو رفتی چرا زندگی واسم سخت شده
از دلت میپرسی چرا آخرش انقدر سنگ شده
منتظر نشستم تا که مطمعن شی دلم پیشته
دیشب توی خوابم یکی انگاری میگفت پیشته
ای دل چه طور دلبری کردی که این دیوونه رفت باز
ای وای ببین زیر بارون دارم بی تو قدم میزنم باز
حرفام مثل خاطراتیه که از تو وجود من مرده
ای داد ببین عشق بچگیمو از تو زندگیم کی برده
ای دل چه طور دلبری کردی که این دیوونه رفت باز
ای وای ببین زیر بارون دارم بی تو قدم میزنم باز
حرفام مثل خاطراتیه که از تو وجود من مرده
ای داد ببین عشق بچگیمو از تو زندگیم کی برده
از وقتی تو رفتی چرا زندگی واسم سخت شده
از دلت میپرسی چرا آخرش انقدر سنگ شده
منتظر نشستم تا که مطمعن شی دلم پیشته
دیشب توی خوابم یکی انگاری میگفت پیشته
ای دل چه طور دلبری کردی که این دیوونه رفت باز
ای وای ببین زیر بارون دارم بی تو قدم میزنم باز
حرفام مثل خاطراتیه که از تو وجود من مرده
ای داد ببین عشق بچگیمو از تو زندگیم کی برده

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 432
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 229
  • باردید دیروز : 105
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 229
  • بازدید ماه : 5,165
  • بازدید سال : 16,126
  • بازدید کلی : 41,597
  • آخرین نظرات
  • دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک) - 1400/12/20
    با سلام و احترام خدمت ...