loading...

رز موزیک

متن آهنگ حس دیرینه از ساسان پارساتو بهترین نوازشی برای دل گرفتگیمساده نیومدی ولی شدی تمام زندگیمتو گردش دقیقه ها حال و هوای تو پرهعوض شدم بخاطرت بی تو دلم کجا برهحال دلم با تو قشنگ و شیرینهانگار به تو

امید بازدید : 68 یکشنبه 21 دی 1399 نظرات (0)

متن آهنگ حس دیرینه از ساسان پارسا
تو بهترین نوازشی برای دل گرفتگیم
ساده نیومدی ولی شدی تمام زندگیم
تو گردش دقیقه ها حال و هوای تو پره
عوض شدم بخاطرت بی تو دلم کجا بره
حال دلم با تو قشنگ و شیرینه
انگار به تو دارم یه حس دیرینه
هر لحظه تکرار چشای گیراته
تو ماه دنیامی توو قلب من جاته
حال دلم رو توو چشای تو خوندم
تموم غم ها رو از عشق تو روندم
جهان بدون تو تاریکیه محضه
دنیا نمی ارزه بی تو یه لحظه
حال دلم با تو قشنگ و شیرینه
انگار به تو دارم یه حس دیرینه
هر لحظه تکرار چشای گیراته
تو ماه دنیامی توو قلب من جاته

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 432
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 105
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 149
  • بازدید ماه : 5,085
  • بازدید سال : 16,046
  • بازدید کلی : 41,517
  • آخرین نظرات
  • دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک) - 1400/12/20
    با سلام و احترام خدمت ...