loading...

رز موزیک

این عشق یه روزی از یادت تو میرهمیدونم دل من بعد تو آروم نمیگیرهبد باش ولی باش کنار من همیشهبه جز تو کسی رو نمیخوام همیشهاگه عاشقمی چرا نمیشه باهام بمونیشاید یه روز رسید توهم بخوای پیشم بمونیدارم میبین

امید بازدید : 39 یکشنبه 26 بهمن 1399 نظرات (0)

این عشق یه روزی از یادت تو میره
میدونم دل من بعد تو آروم نمیگیره
بد باش ولی باش کنار من همیشه
به جز تو کسی رو نمیخوام همیشه
اگه عاشقمی چرا نمیشه باهام بمونی
شاید یه روز رسید توهم بخوای پیشم بمونی
دارم میبینم اون روزی رو که تنها میمونی
نه راه پس داری نه راه پیش تنها میمونی
آدم زیاده واسه منی که تنهاست
ولی خوب دل من همیشه تو رو خواست
اگه عاشقمی چرا نمیشه باهام بمونی
شاید یه روز رسید توهم بخوای پیشم بمونی
دارم میبینم اون روزی رو که تنها میمونی
نه راه پس داری نه راه پیش تنها میمون

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 432
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 215
  • باردید دیروز : 105
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 215
  • بازدید ماه : 5,151
  • بازدید سال : 16,112
  • بازدید کلی : 41,583
  • آخرین نظرات
  • دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک) - 1400/12/20
    با سلام و احترام خدمت ...