loading...

رز موزیک

متن آهنگ سایه لرزان از مهدی کوهگردای عشق من کو عهد و پیمانتآواره شد مرغ غزل خوانتنه کسی دمسازم شدنه دلی همرازم شد چه کنم شاهد غمهایم همه شب سایه لرزانمخاطره ها دارم ز تو ای عشق گریزانم تا کی باید به

امید بازدید : 60 چهارشنبه 25 فروردین 1400 نظرات (0)


متن آهنگ سایه لرزان از مهدی کوهگرد
ای عشق من کو عهد و پیمانت
آواره شد مرغ غزل خوانت
نه کسی دمسازم شد
نه دلی همرازم شد چه کنم

شاهد غمهایم همه شب سایه لرزانم
خاطره ها دارم ز تو ای عشق گریزانم

تا کی باید به نیمه شبها بشمارم من ستاره ها را
بس کن دوری تو بیا عشق و بی تابی ها
رنج و بیخوابی ها تو بیا خوابم کن آتشم آبم کن

بشنو قصه تلخ شبهایم را بشنو نغمه قلب تنهایم را
صدای من در ظلمت شب در آسمانها پر گیرد
بیا که با تو این دل من سرود شوق از سر گیرد

به خدا از کلبه من نور و شادی رفته دگر
هر شب من منتظرم با چشم تر
شاهد غمهایم همه شب سایه لرزانم
خاطره ها دارم ز تو ای عشق گریزانم 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 432
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 269
  • باردید دیروز : 105
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 269
  • بازدید ماه : 5,205
  • بازدید سال : 16,166
  • بازدید کلی : 41,637
  • آخرین نظرات
  • دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک) - 1400/12/20
    با سلام و احترام خدمت ...