loading...

رز موزیک

متن آهنگ لاابالی از ناصر صدر بی ریشه بود دلت هرکی رسید بهت گفت دوست دارههیچ وقت نشد یه بار با یک نفر بخواد باشه احساستدوستای سادت راحت دستشون مابین موهات رفتبا هرکی خندیدی دیدی کام این دیوونه هی شد ت

امید بازدید : 54 چهارشنبه 19 خرداد 1400 نظرات (0)

متن آهنگ لاابالی از ناصر صدر


بی ریشه بود دلت هرکی رسید بهت گفت دوست داره
هیچ وقت نشد یه بار با یک نفر بخواد باشه احساست
دوستای سادت راحت دستشون مابین موهات رفت
با هرکی خندیدی دیدی کام این دیوونه هی شد تلخ

لاابالی اند چشات توو قلبت هرکی هرکیه
من ولی میخوام تو رو با اینکه قلبت سنگیه
لعنتی آغوشتو بی حرمتش کردی چطور
میدونی که من چقدر حساسیت دارم رو تو
حرف پشتت زیاده اما بازم میخوادت
این قلب ساده، هرجوری که باشی با دوریت
میپاشیش از هم دوباره میخوادت آره

لاابالی اند چشات توو قلبت هرکی هرکیه
من ولی میخوام تو رو با اینکه قلبت سنگیه
لعنتی آغوشتو بی حرمتش کردی چطور
میدونی که من چقدر حساسیت دارم رو تو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 432
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 147
  • باردید دیروز : 105
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 147
  • بازدید ماه : 5,083
  • بازدید سال : 16,044
  • بازدید کلی : 41,515
  • آخرین نظرات
  • دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک) - 1400/12/20
    با سلام و احترام خدمت ...