loading...

رز موزیک

دانلود آهنگ نعمت الله آغاسی دل شده یک کاسه خون پیشنهاد خاص رسانه موزیک وب | دانلود اهنگ نعمت الله آغاسی دل شده یک کاسه خون با بهترین کیفیت 320 و 128 به همراه تکست Called “Aghasi Del Shode Yek

امید بازدید : 53 چهارشنبه 12 مهر 1402 نظرات (0)

دانلود آهنگ نعمت الله آغاسی دل شده یک کاسه خون

پیشنهاد خاص رسانه موزیک وب | دانلود اهنگ نعمت الله آغاسی دل شده یک کاسه خون با بهترین کیفیت 320 و 128 به همراه تکست

Called “Aghasi Del Shode Yek Kasehye Khoun” » Download Songs With Text And Great Quality And Direct Link

نعمت الله آغاسی دل شده یک کاسه خون 
دلم گرفته میخوام دلم گرفته میخوام گریه کنم
در این زمونه به کی شکوه کنم
************
وای دل من وای دل من وای دل من
ز دست قهر تو من خسته شدم
************
چو مرغ بال پر بسته شدم
وای دل من وای دل من وای دل من
************
دل شده یک کاسه خون به لبم داده جنون
به کنارم تو بمون مرو با دیگری
************
اومده دیوونه تو به در خونه تو مرو با دیگری
دل شد یک کاسه خون به لبم داد جنون
************
به کنارم تو بمون مرو با دیگری
اومده دیونه تو به در خونه تو نرو با دیگری
************
یار دگر داری اگر بعد از این جای من
تا به لبهات بوسه زند بعد از این جای من
************
چشم و دلم منتظره آه من بی اثر
دو تا چشمام به دره که تو پیدا بشی
************
دل میگه باز گریه کنم ز غمت شکوه کنم

♫ ♪ ◖ᵔᴥᵔ◗ ♪ ♫

نعمت الله آغاسی دل شده یک کاسه خون
چقد این آهنگو دوست داشتی؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 432
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,272
  • بازدید ماه : 4,870
  • بازدید سال : 15,831
  • بازدید کلی : 41,302
  • آخرین نظرات
  • دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک) - 1400/12/20
    با سلام و احترام خدمت ...