loading...

رز موزیک

دانلود ریمیکس شاد مهمونی | کی بهتر از تو از عارف Ki Behtar Az To By Aref  Remix Download  ریمیکس توسط دی جی استاد و دی جی دیوید سولو متن آهنگ سالار عقیلی گریه گرفته است گلو دانلود ریمی

امید بازدید : 17 شنبه 01 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دانلود ریمیکس شاد مهمونی | کی بهتر از تو از عارف

Ki Behtar Az To By Aref  Remix Download

 ریمیکس توسط دی جی استاد و دی جی دیوید سولو

متن آهنگ سالار عقیلی گریه گرفته است گلو

دانلود ریمیکس کی بهتر از تو از عارف

متن ریمیکس کی بهتر از تو از عارف

کی بهتر از تو که بهترینی
تو ماه زیبای روی زمینی
تو قلب من باش تا که بفهمی
چه دلبرانه به دل میشینی
حتی بدیهات بخشیدنی بود
شرم تو چشمات بوسیدنی بود
همه حواست جا مونده پیشم
من به کم از تو راضی نمیشم
تو جای من باش تا باورت شه
دیوونه ی عشق تو هستی یا من
دو چشم من باش تا که ببینی
دو چشمای تو چه کرده با من
بدرقه کردم تنهاییامو
کسی شنیده شاید دعامو
کجا من و این روی ماهتو
کجا لبای بوسه خواهتو
کی بهتر از تو که بهترینی
تو ماه زیبای روی زمینی
تو قلب من باش تا که بفهمی
چه دلبرانه به دل میشینی
حتی بدیهات بخشیدنی بود
شرم تو چشمات بوسیدنی بود
همه حواست جا مونده پیشم
من به کم از تو راضی نمیشم
تو پا میزاری، تو خونه ی من
تو عاشق میشی رو شونه ی من
این یه قراره بین من و تو
کسی عاشق نیست عین من و تو
کی بهتر از تو که بهترینی
تو ماه زیبای روی زمینی
تو قلب من باش تا که بفهمی
چه دلبرانه به دل میشینی
حتی بدیهات بخشیدنی بود
شرم تو چشمات بوسیدنی بود
همه حواست جا مونده پیشم
من به کم از تو راضی نمیشم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 432
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 188
  • باردید دیروز : 105
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 188
  • بازدید ماه : 5,124
  • بازدید سال : 16,085
  • بازدید کلی : 41,556
  • آخرین نظرات
  • دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک) - 1400/12/20
    با سلام و احترام خدمت ...