loading...

رز موزیک

د نالوتی آخه مگه یادت نمیاد اون همه روزایخوبو که منو تو واسه هم دیگه ساختیمد آخه لامصب من که میدونم یادتهاما اون الان باهات ولی مثل من اونعاشق تو نیست دیگه تمومه رابطهتکست آهنگ نالوتی از مرتضی نامیهرج

امید بازدید : 75 سه شنبه 07 خرداد 1398 نظرات (0)


د نالوتی آخه مگه یادت نمیاد اون همه روزای
خوبو که منو تو واسه هم دیگه ساختیم
د آخه لامصب من که میدونم یادته
اما اون الان باهات ولی مثل من اون
عاشق تو نیست دیگه تمومه رابطه
تکست آهنگ نالوتی از مرتضی نامی

هرجا که باهاش میری دلت پیش منه
توو آغوششی فکرت پیش منه
گیر دلت پیشم خودتو قول نزن با کی لج میکنی
الکی زور نزن منو تو خوب بودیم از همه لحاظ
قول داده بودی بهم انگار دلت نخواست

د نالوتی آخه مگه یادت نمیاد اون همه روزای
خوبو که منو تو واسه هم دیگه ساختیم
د آخه لامصب من که میدونم یادته
اما اون الان باهات ولی مثل من اون
عاشق تو نیست دیگه تمومه رابطه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 432
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 197
  • باردید دیروز : 105
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 197
  • بازدید ماه : 5,133
  • بازدید سال : 16,094
  • بازدید کلی : 41,565
  • آخرین نظرات
  • دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک) - 1400/12/20
    با سلام و احترام خدمت ...