loading...

رز موزیک

متن آهنگ باور کن از حمید عسکریمیرم ولی میدونم که بازم بهونتو میگیرمآخه من به عشقه تو زنجیرم، زنجیرمگیرم، به خدا اگه تو نیای همین روزا میمیرممنم اندازه ی تو دلگیرم، ولی واست میمیرم باور کن که من از زن

امید بازدید : 71 چهارشنبه 10 مهر 1398 نظرات (0)


متن آهنگ باور کن از حمید عسکری
میرم ولی میدونم که بازم بهونتو میگیرم
آخه من به عشقه تو زنجیرم، زنجیرم
گیرم، به خدا اگه تو نیای همین روزا میمیرم
منم اندازه ی تو دلگیرم، ولی واست میمیرم



باور کن که من از زندگی سیرم بی چشات باور کن
بیا و خیاله هر دو تامونو راحت کن، راحت کن
میترسم من از احساسی که دارم به تو شب، میترسم
نکنه نباشی و بری از دستم من بهت وابستم
تکست آهنگ باور کن از حمید عسکری

تو همونی که بهم حس زنده بودن میده
به من انگیزه ی موندن میده، تو همونی
تو همونی که یه عمر تو آرزوهام بوده
قلبم عشقو با چشات فهمیده، تو همونی

باور کن که من از زندگی سیرم بی چشات باور کن
بیا و خیاله هر دو تامونو راحت کن، راحت کن
میترسم من از احساسی که دارم به تو شب، میترسم
نکنه نباشی و بری از دستم من بهت وابستم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 432
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 105
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 5,041
  • بازدید سال : 16,002
  • بازدید کلی : 41,473
  • آخرین نظرات
  • دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک) - 1400/12/20
    با سلام و احترام خدمت ...