loading...

رز موزیک

دانلود آهنگ مسعود صابری دلبر ریمیکس دانلود اهنگ ریمیکس نه نری تو آخه یه چیزی تو زندگیم کمه مسعود صابری دانلود ریمیکس جدید مسعود صابری دلبر + متن اهنگ دانلود آهنگ مگه جنگه مسعود صادقلو ریمیکس دی

امید بازدید : 18 شنبه 01 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دانلود آهنگ مسعود صابری دلبر ریمیکس

دانلود اهنگ ریمیکس نه نری تو آخه یه چیزی تو زندگیم کمه مسعود صابری

دانلود ریمیکس جدید مسعود صابری دلبر + متن اهنگ

دانلود آهنگ مگه جنگه مسعود صادقلو ریمیکس

دی جی سونامی Dj Sonami

دانلود آهنگ مسعود صابری دلبر ریمیکس

متن اهنگ دلبر مسعود صابری

اون دلت میخواد از من بکنه

ولی من به داشتنت دلم روشنه

دلت میخواد بگیری فاصله عطر تو پیچیده

رو تنمه لمس دستات هنوز مرهممه

اون که میخواد تورو قلب منه نکنش اذیت

آخه عاشقه تورو میخواد مگه دست منه

نه دست دله میخواد حرف بزنه

نه نری تو آخه یه چیزی تو زندگیم کمه بازم

من اینو بهت میگم دوست دارم

✅❤️⚡✅❤️⚡✅❤️⚡✅

آخه عشق منی خب چقدر دلبری تو

نه نری تو آخه یه چیزی تو زندگیم کمه

بازم من اینو بهت میگم دوست دارم

آخه عشق منی خب چقدر دلبری تو

نذار از هم بپاشم عشقم از سرت

بره دل تو باز به من ببند منو یادت نره

دانلود ریمیکس جدید مسعود صابری دلبر + متن اهنگ

تو فقط به روم بخند غمای این دلم بره

بذار اون لبای تو دوست دارمو بازم بگه

نه نری تو آخه یه چیزی تو زندگیم کمه

بازم من اینو بهت میگم دوست دارم

✅❤️⚡✅❤️⚡✅❤️⚡✅

آخه عشق منی

خب چقدر دلبری تو

نه نری تو آخه یه چیزی تو زندگیم

کمه بازم من اینو بهت میگم دوست دارم

آخه عشق منی خب چقدر دلبری تو

دانلود ریمیکس مسعود صابری دلبر

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 432
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 105
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 131
  • بازدید ماه : 5,067
  • بازدید سال : 16,028
  • بازدید کلی : 41,499
  • آخرین نظرات
  • دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک) - 1400/12/20
    با سلام و احترام خدمت ...